•Jak i gdzie szukać oszczędności w prowadzeniu serwisu mechanicznego i/lub blacharsko-lakierniczego?
•Czy serwis stać na udzielanie klientom rabatów? Jak wyliczyć rabat by zarobić?
•Jak zarządzać serwisem przy zbyt małym popycie na jego usługi?
•Jak prawidłowo wyliczyć koszty serwisu i stawkę za robociznę?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących sfery ekonomiczno-finansowej serwisu motoryzacyjnego uzyskacie Państwo biorąc udział w tym szkoleniu.
Szkolenie kierowane jest do właścicieli i osób zarządzających serwisami w małych i średnich firmach motoryzacyjnych.
Szczególnie polecamy udział w tym szkoleniu osobom, które nie mają możliwości bieżącego pozyskiwania analitycznych danych ekonomicznych z prowadzonej działalności.
Zapraszamy osoby z firm rozliczających się z fiskusem w oparciu zarówno o księgi rachunkowe jak i podatkową książkę przychodów i rozchodów.
Szkolenie nie jest przeznaczone dla księgowych.
Szkolenie wymaga aktywności uczestników i jest prowadzone częściowo metodą zajęć interaktywnych i ćwiczeń obrazujących praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy.
Powyższe szkolenie to kompendium wiedzy dla osób na co dzień zarządzających serwisem jak i dla tych którzy do takiego stanowiska pretendują. Udział w szkoleniu gwarantuje pozyskanie wiedzy, którą każdy z uczestników jest wstanie zastosować w pracy od razu po szkoleniu! Usystematyzowanie wiedzy jak i ćwiczenia na konkretnych przykładach dają gwarancję najwyższej jakości szkolenia.
Poznaj prowadzącego szkolenie TUTAJ
„(…)Podnoszenie kwalifikacji i ciągłe doskonalenie się jest podstawowym czynnikiem budowania przewagi konkurencyjnej w środowisku warsztatów.”- Roman Kantorski, Prezes Polskiej Izby Motoryzacji.
Serdecznie zapraszam!
WARUNKI UCZESTNICTWA:
590 zł* – od osoby
530 zł* – od osoby w przypadku wysłania zgłoszenia do 21.02.2014
500 zł* – od osoby, dla członków Polskiej Izby Motoryzacji
*Cena obejmuje prelekcje, materiały, przerwy kawowe i obiad
*Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT
Pełen program szkolenia i Formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ
Wypełniony formularz należy odesłać na nr fax (22) 350-7-350 lub scanem na adres email: bloch@pim.pl
Osoba odpowiedzialna za projekt:
Agnieszka Błoch; bloch@pim.pl ; kom. 600 829 807
Podczas Ogólnopolskiego Kongresu Serwisów Naprawczych w Uniejowie zainaugurowano działalność nowego narzędzia, stworzonego przez sekcję blacharsko-lakierniczą …
Z ogromnym entuzjazmem ogłoszono zwycięzców tegorocznej, jubileuszowej X edycji Ogólnopolskiego Turnieju Młodych Lakierników. Wydarzenie, które …
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …