Mimo, że nadal występują różnice regionalne, dane przedstawione w sprawozdaniu sugerują, że jeśli chodzi o wybór kolorów, mamy do czynienia z podobieństwami w skali globalnej, przy czym preferencje kolorystyczne upodabniają się jeszcze bardziej w poszczególnych regionach. Podczas gdy trzy najpopularniejsze kolory – czarny, biały i srebrny – nadal dominują na całym świecie, w Europie kolor czarny stanowi 27 procent rynku i zdobywa przewagę nad srebrnym, który stanowi 19,9 procenta. Popularność bieli także wzrasta – kolor ten staje się trzecim najczęściej wybieranym kolorem, stanowiąc 10,2 procenta rynku.
Linda Van Calster, menadżer ds. marketingu i komunikacji DuPont Refinish na obszar EMEA, powiedziała: „Jednym z powodów, dla których DuPont przygotowuje to sprawozdanie, jest baczne śledzenie nowych trendów kolorystycznych i postępów technologii w całej branży oraz pomoc przy opracowywaniu przyszłych palet kolorów. Dzięki swoim ścisłym kontaktom z producentami samochodów i działem OEM DuPont, DuPont Refinish jest w stanie szybko opracowywać nowe wersje kolorystyczne farb renowacyjnych, by nadążyć za najnowszymi trendami kolorystycznymi w branży motoryzacyjnej.”
Tegoroczny raport podkreśla fakt, że czynniki kulturowe, społeczne i demograficzne mogą z czasem doprowadzić do zmiany regionalnych trendów. Ppreferencje kolorystyczne zmieniają się z roku na rok z powodu różnorodnych czynników, m.in. w zależności od typów i rozmiarów wprowadzonych na rynek pojazdów, gustów klientów, a nawet stanu gospodarki.
Globalny raport na temat popularności kolorów DuPont Automotive jest jedynym w branży opracowaniem, które zawiera szczegółowe informacje na temat rynku motoryzacyjnego w różnych krajach i regionach na całym świecie. Całość sprawozdania dostępna jest w Internecie, pod adresem: http://www2.dupont.com/Automotive/en_US/news_events/article20091201.html.
Firma TROTON po raz 21. z rzędu została wyróżniona prestiżowym tytułem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. To …
Targi SEMA 2024, które odbyły się w dniach 5–8 listopada w Las Vegas, po raz …
Zakończyła się 27. edycja programu Przedsiębiorstwo Fair Play. Podczas Wielkiej Gali Finałowej 29 listopada br. …