Czas napraw karoserii samochodowych bardzo często wydłuża się ze względu na użyte podkłady. Ich czas schnięcia jest kluczowy, ponieważ decyduje o możliwości przystąpienia do szlifowania powierzchni.
W przypadku nowego podkładu akrylowego, Profix CP 375 Swift, udało się skrócić czas całkowitego wyschnięcia do niecałej godziny w temperaturze pokojowej. Umożliwia to, po tym czasie, przystąpienie do szlifowania.
Co więcej, podkład można równie dobrze aplikować w metodzie „mokro na mokro”. Produkt zawiera składniki antykorozyjne, a tym samym, gwarantuje trwałość powłoki – producent udziela aż 10-letniej gwarancji na powłoki wykonane w zgodzie z technologią Profix.
Podkład można aplikować na wiele typów podłoży jak np.: stare powłoki lakierowe, grunty epoksydowe i reaktywne, bezpośrednio na stal, stal galwanizowaną, aluminium czy GFK.
Do przygotowania gotowej mieszanki używamy tego samego utwardzacza (CP 216) i rozcieńczalnika (CP 040), które są uniwersalne do większości produktów marki, przez co możemy znacznie ograniczyć koszty gotowej mieszanki.
Więcej o lakierze na stronie internetowej producenta: www.multichem.pl
Czy wiesz, ile CO₂ emituje Twój warsztat przy każdej naprawie? Dzięki współpracy AkzoNobel z firmą …
Wakacje to czas wzmożonego ruchu drogowego. Miliony Polaków ruszają w trasy – nad morze, w …
Po sześciu latach przerwy nad Parsętę powróciła jedna z najważniejszych lokalnych inicjatyw ekologicznych. 10 maja …