Dynamika i wydajność – marka Cromax prezentuje nowy materiał wideo

Dynamika i wydajność – marka Cromax prezentuje nowy materiał wideo

Marka Cromax® opublikowała nowy materiał wideo prezentujący wartości marki takie jak wydajność czy rentowność. Film został zrealizowany na terenie Centrum Szkoleniowego Cromax dla regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w Mechelen, w Belgii. Klip to połączenie wartkiej akcji i trójwymiarowych animacji.

Film jest już dostępny na stronie www.cromax.pl w zakładce „o nas”. Materiał pokazuje jak szybko, dokładnie, a przede wszystkim wydajnie przebiega proces renowacji, dzięki produktom i usługom marki Cromax. Film przedstawia przebieg naprawy pojazdu – począwszy od przyjęcia zlecenia, aż do momentu odbioru samochodu przez klienta i przyznania warsztatowi pięciogwiazdkowej oceny. Na każdym etapie pracy widać w jaki sposób marka Cromax wspiera swoje warsztaty w zdobywaniu lojalności klientów.

Mariusz Safarzyński, Brand Sales Leader marki Cromax powiedział: „Nowy, trzyminutowy film to proste, przydatne i skuteczne narzędzie komunikacji z naszymi klientami. Materiał wideo pozwala potencjalnym odbiorcom poznać naszą markę, nasze produkty oraz usługi. Film ma na celu pokazanie jak dynamicznie przebiega praca z dostarczanymi przez nas materiałami. Zarówno nasi dystrybutorzy jak i klienci mogą umieścić film na swoich stronach internetowych lub wykorzystać go wyświetlając klip w swoich punktach sprzedaży. Film niesie jasny przekaz: marka Cromax oferuje innowacyjne systemy lakierów renowacyjnych i wspiera swoje warsztaty w ich codziennej pracy, podnosząc jednocześnie ich wydajność.”

W filmie zaprezentowano narzędzia dopasowania kolorów, takie jak najnowszej generacji spektrofotometr – ChromaVision Pro oraz ChromaWeb – kompleksowe oprogramowanie służące do wyszukiwania i zarządzania kolorami.

„Film, w innowacyjny i wizualnie atrakcyjny sposób, pokazuje kim jesteśmy i co robimy, jednocześnie wzmacniając etos naszej marki. Film uzyskał bardzo pozytywne opinie i mamy nadzieję, że pomoże zrozumieć założenia naszej marki” – mówi Mariusz Safarzyński.

Zobacz również inne wątki z tej kategorii

Najnowszy numer czasopisma Lakiernik
Newsletter

Bądźmy w kontakcie Zapisz się do naszego Newslettera

Newsletter
Copyright (C) lakiernik.com.pl
Realizacja strony: Estymo
Wyjście
Przeiń na górę