Już w kwietniu w Warszawie!
15 kwietnia 2014 (wtorek).
Polska Izba Motoryzacji zaprasza na specjalistyczne szkolenie z przepisów dotyczących odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej i źle wykonaną usługę, dedykowane serwisom i salonom dealerskim.
Niejeden przedsiębiorca spotkał się z sytuacją problemową gdy klient zgłasza reklamację. Znajomość praw swoich i klienta jest podstawą, która chroni i jednych i drugich.
Podczas szkolenia dowiesz się:
1.Jaki jest zakres odpowiedzialności dealera i warsztatu za wady rzeczy sprzedanej i wadliwie wykonaną naprawę?
2.Jak obronić warsztat w postępowaniu sądowym z powództwa klienta?
3.Jak sobie poradzić w konkretnych sytuacjach? Analizowane będą rzeczywiste problemy, z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.
4.Co to jest rękojmia za wady rzeczy sprzedanej i czym różni się od reklamacji?
5.Co oznacza odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (tzw. gwarancja ustawowa)?
6.Co w praktyce oznacza gwarancja jakości?
7.Co znaczy „odpowiedzialność za wadliwie wykonaną usługę”? – rękojmia przy umowie o dzieło.
Szkolenie prowadzone przez Mecenas Katarzynę Michno-Nasierowską, niekwestionowaną ekspert w przepisach prawa dotyczących serwisów motoryzacyjnych i dealerów samochodów. Zajęcia odbywają się w małych grupach!
Udział w szkoleniu gwarantuje pozyskanie wiedzy niezbędnej do pracy z klientem od strony serwisu naprawczego czy salonu sprzedaży samochodów. Kompendium najważniejszych przepisów prawa wraz z gotowymi rozwiązaniami daje pewność, że pozyskaną podczas szkolenia wiedzę będzie można od razu zastosować w pracy.
Podczas szkolenia analizowane będą konkretne, rzeczywiste problemy z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.
Zamiast szukać porad w Internecie lub dzwonić do prawnika skorzystaj z gotowych rozwiązań i bądź gotowy w razie zaistnienia takiej sytuacji!
Szczegóły dostępne na www.pim.pl w zakładce „SZKOLENIA”
Bezpośrednich informacji udziela, Pani Agnieszka Błoch tel.(22) 845-01-40 lub 600 829 807, email: bloch@pim.pl
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …