Głównym punktem części konferencyjnej był przeprowadzony pod koniec 2013 roku rebranding, którego efektem było wprowadzenie na rynek marki Cromax wraz z jej nową tożsamością wizualną i charakterem.
Wśród Gości znaleźli się Autoryzowani Dystrybutorzy Cromax z całej Polski, zespoły techniczno-sprzedażowe marki oraz przedstawiciele Axalta Coating Systems.
Na powitanie, z rąk Roberta Wysockiego, Dyrektora Zarządzającego Axalta Coating Systems w Polsce oraz Marcina Walczaka Koordynatora marki Cromax każdy Autoryzowany Dystrybutor otrzymał certyfikat, będący znakiem przynależności do globalnej sieci dystrybucji Cromax.
Z dużym zainteresowaniem przyjęte zostały przedstawione podczas konferencji wyniki badań konsumenckich, zawierające informacje rynkowe, w tym dotyczące specyfiki branży lakierniczej oraz szczegółowo opisujące zachowania konsumentów charakterystyczne dla sektora usług blacharsko-lakierniczych.
Dane makroekonomiczne, analiza rynku motoryzacyjnego oraz pozycjonowanie marek lakierniczych – to tylko wybrane zagadnienia poruszone w czasie części konferencyjnej.
Ponadto, na uwagę zasługuje wystąpienie Damiana Miszudy, Autoryzowanego Dystrybutora Cromax z Piekar Śląskich, który podzielił się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi rynku, działalności operacyjnej i współpracy z marką Cromax.
A wieczorem… Wspólna zabawa i liczne konkursy, którym towarzyszył wszechobecny motyw przewodni: biało-czerwone logo marki Cromax.
AkzoNobel, AkzoNobel, światowy lider w dziedzinie farb i powłok oraz właściciel marki Sikkens, oraz Grupa …
AkzoNobel Vehicle Refinishes zakończył trasę roadshow „From Start to Refinish: The Productivity Drive 2025” – …
Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło spore przetasowania na europejskim rynku nowych samochodów. Spadająca liczba rejestracji, …