System Festool wkracza do akcji
Większa wydajność i ekonomiczność oraz imponujące efekty pracy – te cele postawił sobie Festool w kontekście współpracy z branżą automotive. Dzięki świetnie przemyślanym rozwiązaniom oraz doskonale skonstruowanej ofercie producent elektronarzędzi z Wendlingen zamierza utwierdzić swoją pozycję niezastąpionego partnera lakierników samochodowych. Wszystko dzięki produktom i pomysłom Made in Germany.
Bo lepiej, gdy wszystko do siebie pasuje
Ręczne elektro- i pneumonarzędzia nie są wyraźnie wyodrębnioną grupą produktów Festool. Stanowią raczej integralną część stale powiększającej się oferty systemowej. Wszystkie maszyny, wyposażenie oraz materiały eksploatacyjne są idealnie do siebie dopasowane. W połączeniu z mobilnymi odkurzaczami oraz rozwiązaniami, które w zmyślny sposób organizują miejsce pracy – tworzą one kompletny system przekładający się na ogromne korzyści dla użytkowników. Oznacza to szybszą i bardziej efektywną pracę oraz doskonałe jej wyniki, także w przypadku zastosowań specjalnych. Oszczędność czasu i brak obróbki dodatkowej zasadniczo wpływają na wzrost wydajności. Świetne rezultaty, a także komfort pracy gwarantują lojalność pracowników, zadowolenie klientów oraz sukces sprzedaży.
System, który fascynuje
Jako ceniony od wielu lat partner branży automotive, Festool chce mocniej niż dotychczas wyeksponować korzyści rozwiązań systemowych, czego wyrazem jest tegoroczne hasło: „System, który fascynuje”. W aktualnej sytuacji gospodarczej optymalizacja procesów pracy oraz zwiększanie produktywności nabierają większego znaczenia. Po rozpoczynającej się wiosną kampanii lakiernicy mogą oczekiwać nie tylko ciekawej oferty akcyjnej, ale przede wszystkim serii nowych produktów, unikalnych na rynku pod względem wydajności i możliwości zastosowań. Znakiem rozpoznawczym kampanii jest zielony fragment układanki, który będzie w przyszłości symbolem systemu Festool. Aktualne informacje na temat kampanii „System, który fascynuje” oraz film pod tym samym tytułem znajdą Państwo na stronie http://www.festool.pl/artikel/artikel_weiterleiten.cfm?id=646
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …