Mimo, że nadal występują różnice regionalne, dane przedstawione w sprawozdaniu sugerują, że jeśli chodzi o wybór kolorów, mamy do czynienia z podobieństwami w skali globalnej, przy czym preferencje kolorystyczne upodabniają się jeszcze bardziej w poszczególnych regionach. Podczas gdy trzy najpopularniejsze kolory – czarny, biały i srebrny – nadal dominują na całym świecie, w Europie kolor czarny stanowi 27 procent rynku i zdobywa przewagę nad srebrnym, który stanowi 19,9 procenta. Popularność bieli także wzrasta – kolor ten staje się trzecim najczęściej wybieranym kolorem, stanowiąc 10,2 procenta rynku.
Linda Van Calster, menadżer ds. marketingu i komunikacji DuPont Refinish na obszar EMEA, powiedziała: „Jednym z powodów, dla których DuPont przygotowuje to sprawozdanie, jest baczne śledzenie nowych trendów kolorystycznych i postępów technologii w całej branży oraz pomoc przy opracowywaniu przyszłych palet kolorów. Dzięki swoim ścisłym kontaktom z producentami samochodów i działem OEM DuPont, DuPont Refinish jest w stanie szybko opracowywać nowe wersje kolorystyczne farb renowacyjnych, by nadążyć za najnowszymi trendami kolorystycznymi w branży motoryzacyjnej.”
Tegoroczny raport podkreśla fakt, że czynniki kulturowe, społeczne i demograficzne mogą z czasem doprowadzić do zmiany regionalnych trendów. Ppreferencje kolorystyczne zmieniają się z roku na rok z powodu różnorodnych czynników, m.in. w zależności od typów i rozmiarów wprowadzonych na rynek pojazdów, gustów klientów, a nawet stanu gospodarki.
Globalny raport na temat popularności kolorów DuPont Automotive jest jedynym w branży opracowaniem, które zawiera szczegółowe informacje na temat rynku motoryzacyjnego w różnych krajach i regionach na całym świecie. Całość sprawozdania dostępna jest w Internecie, pod adresem: http://www2.dupont.com/Automotive/en_US/news_events/article20091201.html.
Firmy 3M i Axalta ogłosiły dziś rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla samochodowej branży napraw lakierniczych. Będzie on składał się z 5 modułów – każdy będzie w praktyczny sposób pomagał zarówno lakiernikom, jak i serwisom poznawać najlepsze praktyki oraz …
Cromax® poszerza linię ChromaHybrid o nowy pigment ChromaHybrid WH1729 Magma Red, którego można używać zarówno z systemami lakierów bazowych Cromax Pro, jak i Chromax EZ+. Produkt jest już dostępny w sprzedaży. Stanowi on odpowiedź firmy na rosnącą popularność …
Konferencja ma na celu zgromadzenie ekspertów z różnych obszarów związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych oraz zapewnienie im dostępu do najnowszych narzędzi i informacji. Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat efektywnych metod pracy, …
W przyszłym roku firma PHU Auto Piotra Jaworowskiego z Konstantynowa Łódzkiego, będzie świętować 30 – lecie istnienia. Jednak początki jego aktywności w branży sięgają jeszcze końca lat 80-tych. – Kiedyś sprzedawał ten kto miał, a …
. O tym, że amerykańska motoryzacja była z innej planety niż europejska, wiedzą wszyscy, którzy choć trochę samochodami się interesują. O ile globalne modele światowych producentów samochodów wypchnęły z dróg krążowniki szos, to amerykańska …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …