AkzoNobel Vehicle Refinishes zakończył trasę roadshow „From Start to Refinish: The Productivity Drive 2025” – inicjatywę mającą na celu bezpośrednie przedstawienie najnowszych innowacji firmy warsztatom blacharsko-lakierniczym, dystrybutorom i partnerom w 12 krajach regionu EMEA. Przez 10 tygodni dwa w pełni oznakowane pojazdy roadshow AkzoNobel odwiedziły łącznie 43 lokalizacje, goszcząc ponad cztery tysiące uczestników, którzy mogli osobiście zapoznać się z najbardziej zaawansowanymi technologiami w dziedzinie renowacji pojazdów.
Trasa rozpoczęła się 23 kwietnia 2025 roku w Madrycie (Hiszpania), a zakończyła 26 czerwca w Didcot (Wielka Brytania). Roadshow oferował uczestnikom praktyczne i bezpośrednie zapoznanie się z nową generacją rozwiązań zwiększających produktywność i zrównoważony rozwój w branży renowacji pojazdów. Wydarzenie wspierała znana influencerka w branży ale przede wszystkim lakiernik Painter Isse, która dołączył do zespołów AkzoNobel podczas przystanków w Danii, Niemczech i Włoszech – w tym na targach Autopromotec, międzynarodowych targach wyposażenia motoryzacyjnego i produktów rynku wtórnego w Bolonii.
Trasa została zaplanowana tak, aby odwiedzić również Centra Szkoleniowe AkzoNobel (ATC), umożliwiając profesjonalnym aplikatorom poznanie nowoczesnych technologii kabin lakierniczych oraz tego, jak wpływają one na komfort pracy i efektywność procesu napraw pojazdów. Kluczowym punktem była oficjalna inauguracja nowo powstałego centrum szkoleniowego w Montataire (Francja), wyposażonego w pełni elektryczną kabinę lakierniczą, najnowszej generacji sprzęt oraz system odzysku ciepła, który znacząco redukuje zużycie energii.
Głównym punktem prezentacji w każdej lokalizacji były nowo wprowadzone, wodorozcieńczalne lakiery bazowe nowej generacji. Sikkens Autowave Optima oraz Lesonal Ultimate Basecoat WB. Produkty te zostały opracowane z myślą o skróceniu czasu aplikacji, zmniejszeniu zużycia materiałów i zwiększeniu trwałości powłoki, gwarantując doskonałe efekty końcowe. Oprócz pokazów na żywo, uczestnicy mogli poznać pełen ekosystem technologii, narzędzi cyfrowych i usług AkzoNobel, w tym: Refinish+, PaintPerformAir i ColorMatchic. Rozwiązania te wspierają klientów w optymalizacji procesów, zwiększeniu wydajności i realizacji celów zrównoważonego rozwoju w mierzalny sposób.
Ignacio Román Navarro, Dyrektor Biznesowy ds. Motoryzacji i Renowacji Pojazdów w regionie EMEA, podkreśla, że roadshow stworzył doskonałą okazję do bezpośredniego kontaktu z profesjonalistami, którzy na co dzień korzystają z produktów AkzoNobel: – „Bezpośrednie przedstawienie naszych innowacji klientom wzmocniło relacje i pozwoliło pokazać, w jaki sposób nasze produkty i narzędzia cyfrowe przekładają się na realne wyniki w ich działalności. Pokazy na żywo w kabinie lakierniczej
spotkały się z wyjątkowym zainteresowaniem – pokazały, ile czasu i materiału można zaoszczędzić dzięki jednowarstwowej aplikacji”. “
– „Otrzymaliśmy niezwykle pozytywny odzew” – dodaje Ignacio. – „Widać wyraźnie, że nasze rozwiązania realnie wpływają na poprawę produktywności warsztatów, jakość usług i rentowność. Wciąż koncentrujemy się na wspieraniu naszych klientów poprzez innowacje, które sprzyjają rozwojowi, zrównoważonemu podejściu i długofalowemu sukcesowi”.
Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło spore przetasowania na europejskim rynku nowych samochodów. Spadająca liczba rejestracji, …
Choć dla wielu warsztatów nadal codziennością jest telefoniczne umawianie klientów i papierowe kosztorysy, świat wokół …
Jeszcze w tym roku zaprasza na święto klasyków: Retro Motor Show. Po sukcesie tegorocznej edycji, …