• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Prosto z Serca: oszczędność energii i czasu dzięki produktom Cromax

Prosto z Serca: oszczędność energii i czasu dzięki produktom Cromax

Warsztaty lakiernicze często zmagają się z wysokimi kosztami energii elektrycznej. Dlatego wiele produktów marki Cromax® zostalo opracowane tak, aby umożliwić osiąganie znakomitych rezultatów przy optymalnym zużyciu energii.

 

Przykładem takiego produktu jest podkład wypełniający PS1084 Ultra Performance Energy Surfacer. Produkt powstał w oparciu o najnowsze osiągnięcia w dziedzinie chemii. Dzięki temu można go szlifować już po 20–40 minutach suszenia w temperaturze otoczenia bez stosowania kosztownych rozwiązań, takich jak promiennik podczerwieni czy lampy UV.

cx-sfth-energy-saving

 

W przypadku stosowania wypełniacza PS1084 Ultra Performance Energy Surfacer na niepowlekanym metalu przygotowanie podłoża jest szybkie i proste. Znakomicie nadają się do tego ściereczki PS1800 Metal Pre-treatment Wipes, które zapewniają nie tylko doskonałą przyczepność, lecz także ochronę przed korozją. Co więcej, są niezwykle wydajne – jedna wystarcza na około 2 m2 powierzchni.

 

„Możliwość suszenia w temperaturze otoczenia sprawia, że warsztaty lakiernicze mogą wykonywać kilka prac jednocześnie, co zwiększa ich produktywność. Podkład i ściereczki to niezwykle wydajne połączenie, dzięki któremu lakiernicy mogą przeprowadzać więcej napraw przy mniejszym zużyciu materiałów” – mówi Marcin Raczkowski, Doradca Techniczny marki Cromax.

 

Wysokiej jakości, gładka warstwa podkładu PS1084 Ultra Performance Energy Surfacer zapewnia wysoką trwałość połysku po aplikacji warstwy nawierzchniowej. Dodatkowym atutem jest również łatwa aplikacja – do czterech warstw bez podsuszania (odparowania między warstwami) – oraz bardzo dobra stabilność na powierzchniach pionowych. Natomiast suszenie w temperaturze otoczenia oznacza, że można jednocześnie przeprowadzać kilka napraw różnego rodzaju, tj. naprawy punktowe, naprawy mniejszych uszkodzeń oraz renowację całych elementów.

 

Ten innowacyjny i energooszczędny produkt jest głównym tematem najnowszego wideo nagranego w ramach kampanii wizerunkowej Cromax – Prosto z Serca. Kampania koncentruje się na lakiernikach korzystających z produktów marki Cromax. Wywiadu udzielił Michael Spielmann pracujący w dużej, rodzinnej firmie Remund Carosserie AG w Szwajcarii. Michael jest odpowiedzialny za pracę lakierni, która obsługuje nie tylko samochody osobowe, lecz także pojazdy użytkowe, a nawet helikoptery. Oszczędność czasu i prądu to dla niego kwestie priorytetowe, dlatego też stosuje produkty Cromax.

 

„Dzięki produktom i technologiom marki Cromax pracujemy znacznie wydajniej. Obietnice marki dotyczące jakości produktów i czasu ich suszenia są jak najbardziej uzasadnione. Co więcej, możemy liczyć na wsparcie specjalistów producenta” – mówi Michael Spielmann.

 

„Rozwiązanie przynosi same korzyści. Możliwość suszenia w temperaturze otoczenia oznacza, że firma Michaela oszczędza energię i ogranicza koszty. A technologia zastosowana w produkcie pozwala skrócić czas suszenia. Dzięki temu lakiernicy mogą pracować szybciej i wykonać więcej pracy w ciągu jednego dnia. To zwiększa produktywność” – podsumowuje Marcin Raczkowski.

 

Więcej informacji na temat produktów marki Cromax można znaleźć na stronie www.cromax.pl. Wideo wraz z pozostałymi nagraniami można obejrzeć na stronie www.cromax.pl/prostozserca.

PS1084 3,5 L frog

 

 

Zobacz również
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego
  • Nowe inwestycje AkzoNobel w Europie i Azji

    W ostatnich miesiącach firma AkzoNobel podjęła szereg działań mających na celu wzmocnienie swojej pozycji w Pakistanie, Wietnamie, a także we Włoszech. Dzięki tym inwestycjom międzynarodowy producent farb i powłok proszkowych stanie się jeszcze silniejszym graczem …

    Nowe inwestycje AkzoNobel w Europie i Azji
  • Karta ratująca życie. Kluczowe narzędzie dla ratowników na polskich drogach

    Wypadki samochodowe to nagła tragedia, która może skończyć się śmiercią lub poważnymi obrażeniami dla uczestników. Gdy pojazd zostaje zmiażdżony, staje się pułapką dla osób zakleszczonych w nim, a każda minuta od momentu zdarzenia może być …

    Karta ratująca życie. Kluczowe narzędzie dla ratowników na polskich drogach
  • Nowa polerka do zadań specjalnych

    Włoska firma Rupes, to znany producent narzędzi elektrycznych i akcesoriów, między innymi do auto detailingu. Szczególne miejsce wśród produktów tej marki zajmują polerki. Model iBrid Rupes BigFoot, przedstawiany jest jako prawdziwa rewolucja w świecie zastosowań …

    Nowa polerka do zadań specjalnych

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x