• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Marka Cromax® rozpoczęła kampanię wizerunkową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) pod hasłem „Prosto z Serca”. Tytuł doskonale odzwierciedla główne założenia kampanii, która w całości opiera się na wywiadach przeprowadzonych z lakiernikami stosującymi produkty marki Cromax. Filmy można zobaczyć na 13 lokalnych stronach internetowych – w 11 językach, jak również na międzynarodowej stronie Cromax w języku angielskim.

 

Celem nowej kampanii jest zwiększenie świadomości o korzyściach płynących z posiadania renomowanego dostawcy materiałów lakierniczych, zwłaszcza pod względem poprawy wydajności pracy warsztatów. Wywiady z lakiernikami zostały przeprowadzone bez scenariusza, dzięki czemu wypowiedzi są szczere i osobiste. W filmach występują zarówno osoby, które od wielu lat polegają na produktach marki Cromax, jak i lakiernicy, którzy dopiero niedawno odkryli zalety pracy z globalnym dostawcą farb i lakierów. Poza nagraniami wideo każdemu klientowi poświęcono oddzielną stronę, na której opisano ich doświadczenia z marką Cromax.

 

Kevin Torfs, Axalta Digital Marketing Specialist na region EMEA, stojący za sterami tej kampanii od początku zeszłego roku, powiedział: „Kiedy szukaliśmy pomysłów, powracającym tematem byli lakiernicy, którzy stosują produkty marki Cromax i bardzo je sobie cenią. Zawsze koncentrujemy się na ich potrzebach i opracowujemy rozwiązania, które umożliwiają im wydajniejsze i bardziej dokładne przeprowadzanie renowacji. To właśnie klienci są fundamentem, na którym opiera się nasza marka”.

 

 

Na stronach Cromax dostępne są już cztery filmy z udziałem klientów z Belgii, a niebawem dołączą do nich klienci z Francji oraz z Niemiec.

 

„Bardzo intensywnie pracujemy nad stworzeniem kolekcji nagrań z różnych regionów. W przyszłym roku planujemy przeprowadzić wywiady z klientami z Włoch i Litwy. Mamy nadzieję zaangażować również partnerów z innych krajów” – mówi Torfs.

 

Najważniejszy przekaz płynie z wypowiedzi lakierników – to oni wyjaśniają dlaczego tak wysoko cenią sobie ofertę marki Cromax. Nie chodzi tu jedynie o wysokiej jakości produkty, chodzi o możliwość rozwijania umiejętności lakierników i ułatwienia im pracy, tak żeby mogli czerpać z niej jeszcze większą satysfakcję”. – mówi Mariusz Safarzyński, Brand Sales Leader Cromax.

 

Kampanię można obejrzeć na stronie www.cromax.pl/prostozserca.

 

Zobacz również
  • Prosto z Serca: oszczędność energii i czasu dzięki produktom Cromax

    Warsztaty lakiernicze często zmagają się z wysokimi kosztami energii elektrycznej. Dlatego wiele produktów marki Cromax® zostalo opracowane tak, aby umożliwić osiąganie znakomitych rezultatów przy optymalnym zużyciu energii.   Przykładem takiego produktu jest podkład wypełniający PS1084 …

    Prosto z Serca: oszczędność energii i czasu dzięki produktom Cromax
  • WYTRZYMAŁOŚĆ MA ZNACZENIE- poliuretanowe powłoki ochronne w motoryzacji

    RANGERS TROTON     Technologia poliuretanowych powłok ochronnych od wielu lat stosowana jest na szeroką skalę w Stanach Zjednoczonych. Od jakiegoś czasu trend ten pojawił się w Europie. Choć powłoki poliuretanowe mają duży zakres zastosowania, …

    WYTRZYMAŁOŚĆ MA ZNACZENIE- poliuretanowe powłoki ochronne w motoryzacji
  • Axalta podnosi ceny lakierów renowacyjnych w krajach europejskich

    Technologia firmy umożliwia warsztatom lakierniczym znaczne skrócenie czasu realizacji napraw oraz obniżenie zużycia energii   Bazylea, Szwajcaria – 1 sierpnia 2018 r. – Axalta, wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, podnosi ceny lakierów renowacyjnych na rynkach …

    Axalta podnosi ceny lakierów renowacyjnych w krajach europejskich
  • Zabawki lakiernika

    Zawód lakiernika, jak każdy, ma swoje tajemnice. Trzeba je znać, ale również mieć wiedzę, wyobraźnię, umiejętności, zdolności manualne… Ale bez odpowiednich narzędzi oraz odpowiednio wyposażonego miejsca pracy, nic nie da się zrobić. Odkrywamy tajemnice pistoletu, …

    Zabawki lakiernika
  • Lakier z metra

    Folia zamiast lakieru? Producenci folii i firmy oferujące usługi oklejania zachęcają do tej technologii argumentując, że jest to bardzo dobra metoda ochrony karoserii, a nawet może zastępować lakierowanie. Co warto wiedzieć o foliach samochodowych? Czy …

    Lakier z metra

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie