• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Marka Cromax® rozpoczęła kampanię wizerunkową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) pod hasłem „Prosto z Serca”. Tytuł doskonale odzwierciedla główne założenia kampanii, która w całości opiera się na wywiadach przeprowadzonych z lakiernikami stosującymi produkty marki Cromax. Filmy można zobaczyć na 13 lokalnych stronach internetowych – w 11 językach, jak również na międzynarodowej stronie Cromax w języku angielskim.

 

Celem nowej kampanii jest zwiększenie świadomości o korzyściach płynących z posiadania renomowanego dostawcy materiałów lakierniczych, zwłaszcza pod względem poprawy wydajności pracy warsztatów. Wywiady z lakiernikami zostały przeprowadzone bez scenariusza, dzięki czemu wypowiedzi są szczere i osobiste. W filmach występują zarówno osoby, które od wielu lat polegają na produktach marki Cromax, jak i lakiernicy, którzy dopiero niedawno odkryli zalety pracy z globalnym dostawcą farb i lakierów. Poza nagraniami wideo każdemu klientowi poświęcono oddzielną stronę, na której opisano ich doświadczenia z marką Cromax.

 

Kevin Torfs, Axalta Digital Marketing Specialist na region EMEA, stojący za sterami tej kampanii od początku zeszłego roku, powiedział: „Kiedy szukaliśmy pomysłów, powracającym tematem byli lakiernicy, którzy stosują produkty marki Cromax i bardzo je sobie cenią. Zawsze koncentrujemy się na ich potrzebach i opracowujemy rozwiązania, które umożliwiają im wydajniejsze i bardziej dokładne przeprowadzanie renowacji. To właśnie klienci są fundamentem, na którym opiera się nasza marka”.

 

 

Na stronach Cromax dostępne są już cztery filmy z udziałem klientów z Belgii, a niebawem dołączą do nich klienci z Francji oraz z Niemiec.

 

„Bardzo intensywnie pracujemy nad stworzeniem kolekcji nagrań z różnych regionów. W przyszłym roku planujemy przeprowadzić wywiady z klientami z Włoch i Litwy. Mamy nadzieję zaangażować również partnerów z innych krajów” – mówi Torfs.

 

Najważniejszy przekaz płynie z wypowiedzi lakierników – to oni wyjaśniają dlaczego tak wysoko cenią sobie ofertę marki Cromax. Nie chodzi tu jedynie o wysokiej jakości produkty, chodzi o możliwość rozwijania umiejętności lakierników i ułatwienia im pracy, tak żeby mogli czerpać z niej jeszcze większą satysfakcję”. – mówi Mariusz Safarzyński, Brand Sales Leader Cromax.

 

Kampanię można obejrzeć na stronie www.cromax.pl/prostozserca.

 

Zobacz również
  • Kolor podnosi wartość samochodu

    Tokyo Motor Show, SEMA, Paris Show, Frankfurt Motor Show, Auto China to tylko kilka z wielkich imprez motoryzacyjnych. Uczestnicy mają niepowtarzalną okazję podejrzeć najnowsze auta koncepcyjne, nowe technologie i rozwiązania, modelki oraz oczywiście nowe kolory …

    Kolor podnosi wartość samochodu
  • OCENA KOLORU TRADYCYJNA I NOWOCZESNA

    Słowo kolor poznaliśmy już na początku naszej edukacji i występuje w powszechnym użytku, można go jednak rozumieć na wiele sposobów. Dla chemików są to pigmenty, barwniki oraz inne podobne substancje. Fizycy natomiast definiując kolor, mierzą …

    OCENA KOLORU TRADYCYJNA I NOWOCZESNA
  • Dylematy wyboru?

    Ceny usług warsztatu lakierniczego muszą być optymalne zarówno dla warsztatu, jak i dla klientów. Przy kalkulacji kosztów duże znaczenie ma analiza zakupów materiałów lakierniczych które tworzą konkretne koszty. Jak połączyć ogień z wodą, czyli jak …

    Dylematy wyboru?
  • Nie takie trudne, jak myślisz

    Gradobicie często zaskakuje właściciela samochodu i powoduje rozliczne uszkodzenia powierzchni osłaniających konstrukcję pojazdu, zazwyczaj bez uszkodzenia powłok lakieru. Pytanie czy takie uszkodzenie można naprawić bez malowania całego samochodu? Każdy metal posiada określoną sprężystość oraz granicę …

    Nie takie trudne, jak myślisz
  • Kolejny przełom w lakiernictwie za sprawą polskiego producenta

    Przez ostatnie lata rynek lakierniczy przechodzi swoistą rewolucję. To, co jeszcze kilka lat temu było pomijalne teraz staje się priorytetem. O czym mowa? O zmianie postrzegania oszczędności w lakiernictwie. Przypomnijmy sobie co było synonimem ekonomii? …

    Kolejny przełom w lakiernictwie za sprawą polskiego producenta

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie