• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Marka Cromax® rozpoczęła kampanię wizerunkową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) pod hasłem „Prosto z Serca”. Tytuł doskonale odzwierciedla główne założenia kampanii, która w całości opiera się na wywiadach przeprowadzonych z lakiernikami stosującymi produkty marki Cromax. Filmy można zobaczyć na 13 lokalnych stronach internetowych – w 11 językach, jak również na międzynarodowej stronie Cromax w języku angielskim.

 

Celem nowej kampanii jest zwiększenie świadomości o korzyściach płynących z posiadania renomowanego dostawcy materiałów lakierniczych, zwłaszcza pod względem poprawy wydajności pracy warsztatów. Wywiady z lakiernikami zostały przeprowadzone bez scenariusza, dzięki czemu wypowiedzi są szczere i osobiste. W filmach występują zarówno osoby, które od wielu lat polegają na produktach marki Cromax, jak i lakiernicy, którzy dopiero niedawno odkryli zalety pracy z globalnym dostawcą farb i lakierów. Poza nagraniami wideo każdemu klientowi poświęcono oddzielną stronę, na której opisano ich doświadczenia z marką Cromax.

 

Kevin Torfs, Axalta Digital Marketing Specialist na region EMEA, stojący za sterami tej kampanii od początku zeszłego roku, powiedział: „Kiedy szukaliśmy pomysłów, powracającym tematem byli lakiernicy, którzy stosują produkty marki Cromax i bardzo je sobie cenią. Zawsze koncentrujemy się na ich potrzebach i opracowujemy rozwiązania, które umożliwiają im wydajniejsze i bardziej dokładne przeprowadzanie renowacji. To właśnie klienci są fundamentem, na którym opiera się nasza marka”.

 

 

Na stronach Cromax dostępne są już cztery filmy z udziałem klientów z Belgii, a niebawem dołączą do nich klienci z Francji oraz z Niemiec.

 

„Bardzo intensywnie pracujemy nad stworzeniem kolekcji nagrań z różnych regionów. W przyszłym roku planujemy przeprowadzić wywiady z klientami z Włoch i Litwy. Mamy nadzieję zaangażować również partnerów z innych krajów” – mówi Torfs.

 

Najważniejszy przekaz płynie z wypowiedzi lakierników – to oni wyjaśniają dlaczego tak wysoko cenią sobie ofertę marki Cromax. Nie chodzi tu jedynie o wysokiej jakości produkty, chodzi o możliwość rozwijania umiejętności lakierników i ułatwienia im pracy, tak żeby mogli czerpać z niej jeszcze większą satysfakcję”. – mówi Mariusz Safarzyński, Brand Sales Leader Cromax.

 

Kampanię można obejrzeć na stronie www.cromax.pl/prostozserca.

 

Zobacz również
  • Globalny Raport Popularności Kolorów Samochodów na rok 2018 firmy Axalta kolejny raz wskazuje na dominację bieli (38%)

    Axalta (NYSE: AXTA) opublikowała 66.doroczny globalny raport na temat popularności kolorów samochodów (Global Automotive 2018 Color Popularity Report). Raport wyraźnie wskazuje, że w 2018 r. dominowała biel z wynikiem 38%. Drugie miejsce, z ogromną stratą, zajmuje czerń …

    Globalny Raport Popularności Kolorów Samochodów na rok 2018 firmy Axalta kolejny raz wskazuje na dominację bieli (38%)
  • Aprobata Porsche AG dla trzech marek renowacyjnych premium firmy Axalta

    Marka Cromax dodana do światowej listy zatwierdzonych producentów   Bazylea, Szwajcaria – 14 stycznia 2018 r. – Porsche AG dodało markę Cromax® do listy zatwierdzonych producentów lakierów renowacyjnych. To oznacza, że teraz wszystkie trzy globalne …

    Aprobata Porsche AG dla trzech marek renowacyjnych premium firmy Axalta
  • To jest wojna

    To stwierdzenia padało często w kuluarach, kilkukrotnie również wygłoszone zostało z mównicy. Można było odnieść wrażenie, że „to jest wojna” było hasłem organizowanego po raz 13. Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Oficjalnie spotkanie przedstawicieli warsztatów z …

    To jest wojna
  • 160 lat historii marki Lesonal

    Należąca do firmy AkzoNobel marka Lesonal, w portfolio której znajdują się lakiery do renowacji pojazdów wszystkich marek, obchodzi 160 urodziny. Jej początki sięgają lat 50-tych XIX wieku. Od tego czasu Lesonal stał się jedną z …

    160 lat historii marki Lesonal
  • Mercedes-AMG Petronas Motorsport: lakiernicy w podróży

    Gdy F1 przenosi się poza Europę członkowie zespołu Mercedes-AMG Petronas Motorsport muszą dokładnie zaplanować czas i harmonogram lakierowania poszczególnych podzespołów bolidów, które po każdym wyścigu zwykle wracają do lakierni zespołu w angielskim Brackley. Na dwa wyścigi – …

    Mercedes-AMG Petronas Motorsport: lakiernicy w podróży

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie