• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Marka Cromax® rozpoczęła kampanię wizerunkową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) pod hasłem „Prosto z Serca”. Tytuł doskonale odzwierciedla główne założenia kampanii, która w całości opiera się na wywiadach przeprowadzonych z lakiernikami stosującymi produkty marki Cromax. Filmy można zobaczyć na 13 lokalnych stronach internetowych – w 11 językach, jak również na międzynarodowej stronie Cromax w języku angielskim.

 

Celem nowej kampanii jest zwiększenie świadomości o korzyściach płynących z posiadania renomowanego dostawcy materiałów lakierniczych, zwłaszcza pod względem poprawy wydajności pracy warsztatów. Wywiady z lakiernikami zostały przeprowadzone bez scenariusza, dzięki czemu wypowiedzi są szczere i osobiste. W filmach występują zarówno osoby, które od wielu lat polegają na produktach marki Cromax, jak i lakiernicy, którzy dopiero niedawno odkryli zalety pracy z globalnym dostawcą farb i lakierów. Poza nagraniami wideo każdemu klientowi poświęcono oddzielną stronę, na której opisano ich doświadczenia z marką Cromax.

 

Kevin Torfs, Axalta Digital Marketing Specialist na region EMEA, stojący za sterami tej kampanii od początku zeszłego roku, powiedział: „Kiedy szukaliśmy pomysłów, powracającym tematem byli lakiernicy, którzy stosują produkty marki Cromax i bardzo je sobie cenią. Zawsze koncentrujemy się na ich potrzebach i opracowujemy rozwiązania, które umożliwiają im wydajniejsze i bardziej dokładne przeprowadzanie renowacji. To właśnie klienci są fundamentem, na którym opiera się nasza marka”.

 

 

Na stronach Cromax dostępne są już cztery filmy z udziałem klientów z Belgii, a niebawem dołączą do nich klienci z Francji oraz z Niemiec.

 

„Bardzo intensywnie pracujemy nad stworzeniem kolekcji nagrań z różnych regionów. W przyszłym roku planujemy przeprowadzić wywiady z klientami z Włoch i Litwy. Mamy nadzieję zaangażować również partnerów z innych krajów” – mówi Torfs.

 

Najważniejszy przekaz płynie z wypowiedzi lakierników – to oni wyjaśniają dlaczego tak wysoko cenią sobie ofertę marki Cromax. Nie chodzi tu jedynie o wysokiej jakości produkty, chodzi o możliwość rozwijania umiejętności lakierników i ułatwienia im pracy, tak żeby mogli czerpać z niej jeszcze większą satysfakcję”. – mówi Mariusz Safarzyński, Brand Sales Leader Cromax.

 

Kampanię można obejrzeć na stronie www.cromax.pl/prostozserca.

 

Zobacz również
  • Cromax wyznacza nowe standardy wydajności dzięki serii Ultra Performance Energy System

    Seria Ultra Performance Energy System od marki Cromax pozwala lakiernikom skrócić czas pracy przy jednoczesnym obniżeniu zużycia energii. Dzięki rewolucyjnej technologii Axalta system oferuje warsztatom elastyczność – lakiernicy mogą osiągnąć równowagę pomiędzy szybkoścą i ekonomią pracy …

    Cromax wyznacza nowe standardy wydajności dzięki serii Ultra Performance Energy System
  • Szpachla – zależnie od potrzeb

    W naprawach powłok lakierowych szpachle wykorzystujemy do wyrównywania większych wgłębień w powłoce naprawianej. W zależności od miejsca naprawianego, dobieramy  do naprawy odpowiedni rodzaj szpachli. Inną będziemy stosować do wyrównywania powierzchni w elementach z tworzyw sztucznych, …

    Szpachla – zależnie od potrzeb
  • Axalta sprzedała 17 tys. lamp w warsztatach na całym świecie

    Axalta (NYSE: AXTA), wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych oraz lider w dziedzinie cyfrowego zarządzania kolorami, nieustannie wprowadza nowe innowacyjne rozwiązania. Wychodząc na przeciw potrzebom klientów firma udostępniła specjalną lampę. Od premiery w 2015 roku sprzedano już …

    Axalta sprzedała 17 tys. lamp w warsztatach na całym świecie
  • UTWARDZANIE Z PRĘDKOŚCIĄ ŚWIATŁA

    UV SpotCure – lampa IRT UV by Hedson. Utwardzanie w czasie kilku sekund. Nowa, ręczna lampa IRT UV SpotCure wykorzystuje najnowszą technologię LED Premium . Ogranicza do minimum czasochłonny proces utwardzania i optymalizuje wydajność pracy …

    UTWARDZANIE Z PRĘDKOŚCIĄ ŚWIATŁA
  • JEDNOSKŁADNIKOWY UNIWERSALNY PODKŁAD EPOKSYDOWY MOTIP

    Jednoskładnikowy uniwersalny podkład epoksydowy w aerozolu jest to podkład o działaniu antykorozyjnym, zapewniający znakomitą ochronę różnych powierzchni metalowych. Dzięki zastosowanym specjalnym żywicom epoksydowym doskonale nadaję się do użycia bezpośrednio na blachę, aluminium, stal ocynkowaną oraz …

    JEDNOSKŁADNIKOWY UNIWERSALNY PODKŁAD EPOKSYDOWY MOTIP

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie