• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Praktyczne wskazówki od marki Standox: System Xtreme

Praktyczne wskazówki od marki Standox: System Xtreme

System Xtreme marki Standox, światowego lidera na rynku lakierów renowacyjnych, wyznacza nowe standardy w dziedzinie szybkiego i ekonomicznego lakierowania samochodów. Harald Klöckner, Standox Head of Training na Europę, Bliski Wschód i Afrykę oraz specjalista w branży wyjaśnia,  jak w pełni wykorzystać możliwości nowych technologii.

 

Stosuj produkty Xtreme razem

Wszystkie produkty należące do Systemu Xtreme – ściereczki Express Prep Wipes U3000, wypełniacz Standocryl VOC Xtreme Filler U7600, wypełniacz VOC Xtreme Wet-on-Wet Filler U7650 oraz lakier bezbarwny Standocryl VOC Xtreme Clear K9580 – wzajemnie się uzupełniają i powstały z myślą o stosowaniu razem. Aby maksymalnie wykorzystać możliwości jakie daje system, Standox zaleca przy naprawie stosowanie wszystkich produktów z tej serii – od ściereczek po lakier bezbarwny. Szybki czas schnięcia każdego z nich oznacza, że naprawę można przeprowadzić w zaledwie 36 minut.

 

Poznaj nowe technologie

Praca z systemem Xtreme różni się od standardowo przeprowadzanej naprawy. Lakiernicy powinni zapoznać się z metryczkami technicznymi produktów przed przystąpieniem do pracy. Na przykład: ściereczki Express Prep Wipes Standox U3000 nie są przeznaczone do czyszczenia powierzchni. Zapewniają metalowym podłożom znakomitą ochronę antykorozyjną, a aplikowanym warstwom – doskonałą przyczepność. Ważna wskazówka: po ich zastosowaniu wypełniacz VOC Xtreme Filler U7600 lub VOC Xtreme Wet-on-Wet Filler U7650 należy nałożyć w ciągu 15 minut.

Standox Xtreme System - Painter Tip

Litera X na puszce produktu Standox oznacza, że produkt jest częścią Systemu Xtreme

 

Korzyści płynące z elastyczności aplikacji i energooszczędności

Największą zaletą produktów składających się na System Xtreme jest to, że schną bardzo szybko w temperaturze 40°C, a nawet 20°C. To daje lakiernikom większą swobodę: możliwość dostosowania procesów do nakładu pracy, wydajniejszego wykorzystania kabin lakierniczych oraz obniżenia zużycia energii. Brak konieczności suszenia wymuszonego oznacza, że warsztaty mogą obniżyć koszty energii nawet o 70% i wykorzystać kabiny lakiernicze do innych zleceń.

System Xtreme pozwala na większą swobodę, daje możliwość dostosowania procesów do nakładu pracy, wydajniejszego wykorzystania kabin lakierniczych oraz obniżenia zużycia energii.

Więcej informacji o produktach, korzyściach oraz zastosowaniu systemu Standox Xtreme System na stronie www.standox.pl/xtreme-system.

Zobacz również
  • Axalta publikuje Globalny Raport Popularności Kolorów Samochodów na rok 2019

    Axalta publikuje Globalny Raport Popularności Kolorów Samochodów na rok 2019   Biały niepodzielnie rządzi w sercach konsumentów już dziewiąty rok z rzędu Szary wyprzedza srebrny i zajmuje 3. miejsce w rankingu Srebrny cieszy się najmniejszą popularnością od dziesięciu lat …

    Axalta publikuje Globalny Raport Popularności Kolorów Samochodów na rok 2019
  • Warsztat pełen niespodzianek

      W warsztatach blacharsko-lakierniczych, jeśli nic złego się nie dzieje, wszystko jest dobrze. Kiedy jednak coś się zdarzy, często okazuje się, że nie wszystko było w porządku. Konsekwencje bywają bardzo poważne, przede wszystkim dla zdrowia …

    Warsztat pełen niespodzianek
  • Pistolety – rodzaje, regulacja

    W naprawach powłok lakierowych podstawą poprawnego wykonania są odpowiednio dobrane narzędzia oraz materiały do konkretnej pracy.Ważna jest umiejętność korzystania z narzędzi, właściwa ich regulacja i konserwacja.     Najbardziej znanym narzędziem lakiernika jest automat ułatwiający, …

    Pistolety – rodzaje, regulacja
  • Lakiery bazowe versus lakiery jednopowłokowe

    Na początku lat 80 w mieszalniach lakierów pojawiły się na dobre w Polsce lakiery dwuwarstwowe. Było to zdecydowanie lepsze rozwiązanie, niż używane wcześniej metalizowane lakiery akrylowe, sprawiające niekiedy lakiernikom duże problemy w uzyskiwaniu poprawnych wylakierowań …

    Lakiery bazowe versus lakiery jednopowłokowe
  • Powłoka poliuretanowa Rangers; przygotowanie podłoży i dobór podkładów aby warstwa ochronna była trwała, odporna chemicznie i mechanicznie

      Powłoki poliuretanowe tworzą elastyczną warstwę zabezpieczającą przed czynnikami atmosferycznymi, uszkodzeniami mechanicznym, chemicznymi czy korozją. W motoryzacji stosowane są do zabezpieczania zarówno nadwozi, jak i podwozi. W zależności od potrzeb można je stosować jako ochronę …

    Powłoka poliuretanowa Rangers; przygotowanie podłoży i dobór podkładów aby warstwa ochronna była trwała, odporna chemicznie i mechanicznie

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie