• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Praktyczne wskazówki od marki Standox: System Xtreme

Praktyczne wskazówki od marki Standox: System Xtreme

System Xtreme marki Standox, światowego lidera na rynku lakierów renowacyjnych, wyznacza nowe standardy w dziedzinie szybkiego i ekonomicznego lakierowania samochodów. Harald Klöckner, Standox Head of Training na Europę, Bliski Wschód i Afrykę oraz specjalista w branży wyjaśnia,  jak w pełni wykorzystać możliwości nowych technologii.

 

Stosuj produkty Xtreme razem

Wszystkie produkty należące do Systemu Xtreme – ściereczki Express Prep Wipes U3000, wypełniacz Standocryl VOC Xtreme Filler U7600, wypełniacz VOC Xtreme Wet-on-Wet Filler U7650 oraz lakier bezbarwny Standocryl VOC Xtreme Clear K9580 – wzajemnie się uzupełniają i powstały z myślą o stosowaniu razem. Aby maksymalnie wykorzystać możliwości jakie daje system, Standox zaleca przy naprawie stosowanie wszystkich produktów z tej serii – od ściereczek po lakier bezbarwny. Szybki czas schnięcia każdego z nich oznacza, że naprawę można przeprowadzić w zaledwie 36 minut.

 

Poznaj nowe technologie

Praca z systemem Xtreme różni się od standardowo przeprowadzanej naprawy. Lakiernicy powinni zapoznać się z metryczkami technicznymi produktów przed przystąpieniem do pracy. Na przykład: ściereczki Express Prep Wipes Standox U3000 nie są przeznaczone do czyszczenia powierzchni. Zapewniają metalowym podłożom znakomitą ochronę antykorozyjną, a aplikowanym warstwom – doskonałą przyczepność. Ważna wskazówka: po ich zastosowaniu wypełniacz VOC Xtreme Filler U7600 lub VOC Xtreme Wet-on-Wet Filler U7650 należy nałożyć w ciągu 15 minut.

Standox Xtreme System - Painter Tip

Litera X na puszce produktu Standox oznacza, że produkt jest częścią Systemu Xtreme

 

Korzyści płynące z elastyczności aplikacji i energooszczędności

Największą zaletą produktów składających się na System Xtreme jest to, że schną bardzo szybko w temperaturze 40°C, a nawet 20°C. To daje lakiernikom większą swobodę: możliwość dostosowania procesów do nakładu pracy, wydajniejszego wykorzystania kabin lakierniczych oraz obniżenia zużycia energii. Brak konieczności suszenia wymuszonego oznacza, że warsztaty mogą obniżyć koszty energii nawet o 70% i wykorzystać kabiny lakiernicze do innych zleceń.

System Xtreme pozwala na większą swobodę, daje możliwość dostosowania procesów do nakładu pracy, wydajniejszego wykorzystania kabin lakierniczych oraz obniżenia zużycia energii.

Więcej informacji o produktach, korzyściach oraz zastosowaniu systemu Standox Xtreme System na stronie www.standox.pl/xtreme-system.

Zobacz również
  • Pistolety lakiernicze

      Narzędziem kojarzącym się z zawodem lakiernika samochodowego jest pistolet. Właściwie używany pozwala pokrywać powierzchnie karoserii samochodów równomierną warstwą lakieru.     Pistolety używane do nakładania powłok lakierniczych podczas renowacji pojazdów samochodowych to urządzenia wykorzystujące …

    Pistolety lakiernicze
  • Temperatura i wilgotność względna powietrza w trakcie aplikacji lakierów

    W trakcie aplikacji lakierów wymagane jest utrzymywanie odpowiednich parametrów powietrza. Dotyczy to czystości, temperatury, wilgotności względnej i objętościowego wolumenu wymiany. Temperatura i wilgotność względna powietrza określa dodatkowy jego parametr zwany punktem rosy. Punkt rosy jest …

    Temperatura i wilgotność względna powietrza w trakcie aplikacji lakierów
  • Orange is the New Black

    Pomarańczowy ma moc dzielenia opinii – jedni go uwielbiają, a inni nie znoszą. Jeśli aktualne trendy, jakie obserwujemy w modzie, akcesoriach i samochodach, uznać za wyznaczniki, to znaczy, że pomarańczowy szybko zyskuje przychylność coraz szerszego grona odbiorców.      …

    Orange is the New Black
  • Naprawy lakierów jednowarstwowych

      Praktycznie każdy producent samochodów oczekuje dopłaty za lakiery perłowe czy metalizowane, oferując bez dopłat dwa lub trzy kolory nadwozia. Nadwozia w tak zwanych kolorach bazowych są tańsze, niemniej są to powłoki dwuwarstwowe – lakier …

    Naprawy lakierów jednowarstwowych
  • Polerowanie – czyli usuwanie wtrąceń i nierówności

    Niekiedy oglądając powłokę lakieru swojej pracy lakierniczej z przerażeniem stwierdzamy obecność obcych ciał na powłoce zewnętrznej. Nieszczęściem są wtrącenia na powierzchni bazy pod lakierem bezbarwnym, bo takie wtrącenie usuniemy tylko metodą ponownego lakierowania. Zaletą współczesnych …

    Polerowanie – czyli usuwanie wtrąceń i nierówności

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie