W odpowiedzi na imponujący wzrost popularności marki Dynacoat w Polsce i na świecie, zdecydowaliśmy się na odświeżenie wizerunku, tak by jeszcze mocniej podkreślić nasze wartości, naszą energię do działania.
Odświeżenie wizerunku składa się z wielu elementów, które już wkrótce będą widoczne zarówno w mediach, jak i na półkach sklepów. Odświeżony logotyp marki, nowe materiały informacyjne, kolory, nowe opakowania, wszystko to zamyka się w całość na nowej stronie internetowej www.dynacoat.com która, tak jak marka Dynacoat, doskonale dostosowuje się do oczekiwań naszych klientów. Nowa strona jest całkowicie dostosowana zarówno do ekranów komputerów, jak i urządzeń mobilnych.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy, odświeżony wygląd Dynacoat odzwierciedla naszą markę i wartości, które reprezentuje, łatwy w użyciu i ceniony asortyment produktów, niezawodne dopasowanie kolorystyczne i narzędzia cyfrowe, łatwo dostępne informacje o produktach i wsparcie techniczne. Dynacoat to zaufana marka, możesz mieć pewność, że optymalne wyniki będą dostarczane za każdym razem i umożliwią ci kompleksowe wsparcie przy wszelkiego rodzaju naprawach.
Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …
Z uwagi na obchodzony w dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …
Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024 Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …
AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …
Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …
– Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …
Szymon Orzeszko, który od dwudziestu lat maluje aerografem po raz kolejny dzieli się z nami swoją wiedzą, tym razem opowiada jak malował motocykl, którego głównym tematem przewodnim była osoba generała Witolda Urbanowicza dowódcy dywizjonu 303 …
Wśród samochodów zasługujących na miano kultowych jedno z ważniejszych miejsc zajmuje brytyjski Mini. Zaprojektowany w drugiej połowie lat 50. ubiegłego wieku produkowany był do końca stulecia. Dziś ten ceniony przez kolekcjonerów klasyk w Wielkiej Brytanii …
Patrycjusz Gaj, jeden z liderów lakiernictwa customowego w Polsce, podzielił się z Czytelnikami Lakiernika swoimi wrażeniami z Japonii, gdzie odbywa się Yokohama Hot Rod Custom Show. Japonia i jej motoryzacja, to bardzo ciekawy temat, nie …