• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Cyfrowe zarządzanie kolorami w aplikacji Standowin iQ

Cyfrowe zarządzanie kolorami w aplikacji Standowin iQ

Oprogramowanie kolorystyczne Standowin iQ Cloud jest teraz dostępne w postaci aplikacji. Aplikacja stanowi doskonałe uzupełnienie platformy Standowin iQ Cloud i umożliwia cyfrowe zarządzanie kolorami na urządzeniach mobilnych. Jest dostępna na tablety i telefony.

Globalna marka renowacyjna Standox wspiera warsztaty w skutecznej optymalizacji procesów zarządzania kolorami, za sprawą nowej aplikacji Standowin iQ. Lakiernicy mają teraz dostęp do funkcji platformy Standowin iQ Cloud za naciśnięciem jednego przycisku na telefonie lub tablecie. Mogą też podłączyć się do lokalnych urządzeń, co oznacza, że aplikacja płynnie łączy różne obszary warsztatu, np. strefę przyjmowania samochodów, strefę przygotowawczą, biuro. Możliwość połączenia urządzeń z aplikacją Standowin iQ sprawia, że wybór prawidłowej receptury i odtworzenie koloru jest łatwiejsze niż kiedykolwiek – niezależnie od lokalizacji lub urządzenia. Dzięki temu każdy warsztat pracuje w sposób optymalny.

sx-standowin-iq-tab-play-store

„Aplikacja łączy nasze narzędzia cyfrowe” – mówi Harald Klöckner, Training Leader w Standox na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. „Po zarejestrowaniu i podłączeniu urządzeń w warsztacie, np. spektrofotometru, wagi czy drukarki etykiet, lakiernik może jeszcze szybciej rozpocząć pracę. Platforma w chmurze gwarantuje, że zlecenia, pomiary kolorów i wybrane receptury są dostępne w całym systemie. Marka Standox oferuje w pełni cyfrowe zarządzanie kolorami, a aplikacja sprawia, że proces ten staje się jeszcze bardziej intuicyjny, a do tego pozwala łączyć różne urządzenia”.

Poza znanymi już funkcjami oprogramowania Standowin iQ aplikacja oferuje wbudowany skaner, który przyspiesza zarządzanie zleceniami, oraz automatyczne aktualizacje informacji kolorystycznych, receptur i produktów. Aplikację Standowin iQ można pobrać ze sklepów App Store i Google Play, a także bezpośrednio ze strony www.standox.pl/standowin.

Zobacz również
  • To kolor sprzedaje auto: rozmowa z kolorystką

    Skończyła handel zagraniczny, ale jej życie kręci się wokół samochodów. Właściwie nic w tym dziwnego, bo jak żartuje, urodziła się w lakierniczo – blacharskim warsztacie taty, do którego z czasem dołączył brat. Od lalek wolała …

    To kolor sprzedaje auto: rozmowa z kolorystką
  • Cyfrowa N-Rewolucja

    Ostatnie lata w biznesie kręcą się wokół stwierdzeń cyfryzacja czy digitalizacja. Oba słowa chociaż mają różne znaczenia łączy jeden mianownik – rozwój i innowacja. Tempo digitalizacji procesów w naszym życiu zwiększyło się w ostatnich latach …

    Cyfrowa N-Rewolucja
  • Przychodzi komornik do lakiernika. Długi klienta.

    Długi to normalna rzecz. Przy przyjmowaniu samochodu do naprawy nie badamy raczej wypłacalności jego właściciela, a wystarczającym zabezpieczeniem jest dla nas zaliczka za naprawę. Może się jednak zdarzyć tak, że z powodu długów naszego klienta …

    Przychodzi komornik do lakiernika. Długi klienta.
  • Nowe problemy warsztatów blacharsko-lakierniczych i wypożyczalni na rynku likwidacji szkód?

    Zeszły rok przyniósł poważny wysiłek branży serwisów blacharsko-lakierniczych, wypożyczalni samochodów i kancelarii prawnych dla zablokowania projektu ustawy o świadczeniu usług w zakresie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z czynu niedozwolonego (numer druku VIII kadencji: 3136). Można …

    Nowe problemy warsztatów blacharsko-lakierniczych i wypożyczalni na rynku likwidacji szkód?
  • Czy warsztaty mogą zarobić na niecierpliwości klientów? Artur Fedorczyk, National Sales Manager Refinish Systems, wyjaśnia, jak skorzystać na niecierpliwości współczesnych klientów

    Jak wiadomo, nieustannie dokonujący się postęp technologiczny sprawia, że klienci z całego świata są coraz bardziej niecierpliwi. Firmy z różnych sektorów gospodarki odczuwają silną presję, aby oferować lepsze usługi – w krótszym czasie. Przeprowadzone niedawno badanie[1] wykazało, …

    Czy warsztaty mogą zarobić na niecierpliwości klientów? Artur Fedorczyk, National Sales Manager Refinish Systems, wyjaśnia, jak skorzystać na niecierpliwości współczesnych klientów

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się