• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Cromax oferuje warsztatom pełną elastyczność

Cromax oferuje warsztatom pełną elastyczność

Cromax® oferuje lakiernikom duży wybór systemów lakierniczych, które umożliwiają warsztatom w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA) realizację różnych założeń. Oszczędność energii, renowacja kolorów specjalnych, wyższa wydajność lub znakomity połysk na luksusowym aucie – każdy system renowacyjny zawiera odpowiednie produkty do realizacji wybranego celu.

 

„Rozwiązania specjalistyczne są niezwykle popularne” – mówi Kevin Torfs, Cromax Brand Manager na region EMEA. „Współpracujemy z warsztatami wykonującymi różne ilości zleceń, dla różnych grup klientów. Każdy z nich ma inne potrzeby i własne cele, szczególnie jeśli chodzi o wydajność. Część chce uzyskać znakomite rezultaty, podczas gdy innym zależy na obniżeniu zużycia energii. Niektóre warsztaty skupiają się na luksusowych markach i najnowszych samochodach, wymagają więc najwyższej jakości. Są też takie, które chcą po prostu szybko uzyskać dobry efekt przy niskim zużyciu materiału. Dlatego też oferujemy grupy produktów specjalnie dobranych pod kątem konkretnego celu i potrzeby”.

 

Wszystkie systemy bazują na odpowiednio dobranej i zalecanej gamie produktów. Kevin Torfs: „Chcieliśmy jak najbardziej ułatwić warsztatom dobór odpowiedniego rozwiązania na naszej stronie internetowej, dlatego też wszystkie systemy i produkty zostały pogrupowane według systemu bazowego. Na stronie obok każdego systemu znajdują się rownież oznaczenia graficzne, które pozwalają szybko ocenić, na ile dany system oszczędza energię, czas lub jaki połysk pozwala uzyskać”.

 

Ultra Performance Energy System

Dzięki rewolucyjnej technologii firmy Axalta, Ultra Performance Energy System oferuje warsztatom możliwość dostosowania produktów do stylu pracy – lakiernicy mogą wybierać pomiędzy odpowiednią mieszanką szybkości i ekonomii przy jednakowych, znakomitych efektach końcowych. Ultra Performance Energy System to: ściereczki PS1800 Metal Pretreatment Wipes, podkłady Ultra Performance Energy Surfacer PS1081, PS1084 i PS1087, niewymagające szlifowania podkłady Ultra Performance Non-Sanding Surfacer NS2081, NS2084 i NS2087, lakiery bazowe Cromax Basecoat i Cromax Pro Basecoat oraz lakier bezbarwny CC6700 Ultra Performance Energy Clear.

CX-UltraPerformanceEnergySystem-Icon-CMYK

 

Energy Saving System

Produkty z serii Energy Saving System umożliwiają lakiernikom szybszą pracę i ograniczają zużycie energii oraz emisję. „System bazuje na energooszczędnych produktach, takich jak podkłady PS1081, PS1084, PS1087 Ultra Performance Energy Surfacer. Można je szlifować po 20–40 minutach suszenia w temperaturze otoczenia, dzięki czemu warsztaty nie muszą używać kosztownych lamp IR ani UV. Przy wysokich cenach energii zmniejszenie jej zużycia to dobry sposób na obniżenie kosztów. Tym sposobem warsztaty mogą przyciągać nowych klientów oferując niższe ceny, bez wpływu na jakość pracy” – wyjaśnia Kevin Torfs.

 

Ultra Productive System

Ultra Productive System to najszybszy i najwydajniejszy system naprawczy w ofercie marki Cromax. Renowacje przeprowadzone wyłącznie z użyciem produktów z serii Ultra Productive – takich jak niewymagające szlifowania wypełniacze gruntujące NS2602 lub NS2607 Non-Sanding Primer-Surfacer, lakiery bazowe Cromax Basecoat, Cromax Pro Basecoat lub Centari Basecoat oraz lakier bezbarwny CC6700 Ultra Performance Energy Clear – zapewniają najkrótszy możliwy czas realizacji napraw i najniższe zużycie materiałów. Za sprawą tego systemu warsztaty mogą nie tylko zmniejszyć ilość zmarnowanego materiału i zoptymalizować czas pracy, lecz także obniżyć koszty i zwiększyć rentowność.

 

 

Performance System

Performance system stworzono specjalnie pod kątem wysokiej klasy napraw paneli oraz całościowych renowacji. Wybierają go warsztaty zajmujące się naprawą aut nowych, które doceniają produkty opracowane pod kątem najlepszego efektu i najwyższej jakości. Do systemu należą: wypełniacz gruntujący bez chromianów 825R Chromate-Free Primer-Surfacer; wypełniacze PS1061, PS1064 i PS1067 Cromax Pro Surfacer do stosowania z lakierem bazowym Cromax Pro Basecoat lub niskoemisyjne wypełniacze LE2001, LE2004 i LE2007 do lakieru bazowego Cromax, a także lakier bezbarwny CC6500 High Performance VOC. Wspólnie zapewniają najlepszą równowagę pomiędzy sprawną aplikacją i doskonałym wyglądem.

 

Value System

Value System to złoty środek pomiędzy kosztami a jakością. Wchodzące w jego skład produkty są idealne do prostego lakierowania w dwóch warstwach. Za sprawą takich produktów, jak wypełniacz VR-1140 ValueSurfacer VOC, lakier bazowy Cromax Basecoat lub Centari Basecoat oraz lakier bezbarwny VR-1120 ValueClear VOC, systemu można użyć do naprawy pojedynczych elementów, wielu elementów lub do lakierowania całościowego.

 

Plastic Repair System

Plastic Repair System doskonale sprawdza się do renowacji elementów z tworzyw sztucznych. Projektanci i producenci samochodów starają się tworzyć coraz lżejsze samochody zużywające mniej energii, dlatego też współczesne auta mają coraz więcej elementów z tworzywa sztucznego. Lakiernicy mogą mieszać wypełniacze NS2602 i NS2607 Non-Sanding Primer Surfacer z dodatkiem AZ9600 do tworzyw sztucznych, aby aplikować lakier bezpośrednio na plastikowe elementy nadwozia. System można stosować ze wszystkimi lakierami bazowymi Cromax, a użycie lakieru bezbarwnego CC6700 Ultra Performance Energy Clear pozwala znacznie skrócić czas schnięcia w niskiej temperaturze.

cx-energy-saving-system-visual-aid

 

Special Finishes System

Uzyskanie wysokiej jakości wykończenia matowego jest znacznie trudniejsze niż w przypadku lakieru z połyskiem. Właśnie dlatego powstał Special Finishes System. Rosnący popyt na nietypowe wykończenia sprawia, że warsztaty oferujące renowację pojazdów z efektami specjalnymi przyciągają więcej klientów, w tym z segmentu premium. Special Finishes bazuje na takich produktach jak lakier bezbarwny CC6400 Standard VOC Clear, żywica AU175 Flattening Binder i dodatek AZ9101 Performance Agent Slow. Produkty te można łączyć ze wszystkimi lakierami bazowymi marki Cromax.

 

„Chcemy pomagać klientom w wyborze najlepszych produktów pod kątem ich konkretnych celów i temu właśnie służą nasze systemy lakiernicze. Pomagamy warsztatom oszczędzać czas, energię i materiały, ale jednocześnie zachować wysoką jakość pracy. W ten sposób dowodzimy korzyści płynących ze stosowania produktów Cromax na każdym etapie renowacji” – podsumowuje Kevin Torfs.

 

Więcej informacji na temat marki Cromax i systemów lakierniczych na stronie http://www.cromax.pl/repairsystems.

 

O marce Cromax

Cromax to jedna z globalnych marek renowacyjnych systemów lakierniczych Axalta Coating Systems, umożliwiająca uzyskanie lepszej wydajności – od przyjęcia pojazdu do naprawy, aż do oddania go właścicielowi. Oferuje ona rozwiązania technologiczne zapewnianiające łatwość, szybkość i dokładność aplikacji, wsparcie biznesowe i marketingowe oraz pragmatyczne innowacje, które upraszczają i skracają czas wykonania naprawy lakierniczej. Marka Cromax pomaga warsztatom lakierniczym w rozwijaniu ich biznesu.

Zobacz również
  • Firma NOVOL szkoli lakierników w nowoczesnym Demobusie

    Firma NOVOL od lat kładzie olbrzymi nacisk na szkolenie lakierników – zarówno doświadczonych profesjonalistów, jak i tych młodych, rozpoczynających przygodę z rzemiosłem. W ramach programu Akademia NOVOL Pion Szkoleń NOVOL rok w rok edukuje setki …

    Firma NOVOL szkoli lakierników  w nowoczesnym Demobusie
  • Master C38 VHS 2:1 i Master C 108 HS 2:1 – nowe lakiery bezbarwne od firmy TROTON gwarantują łatwość aplikacji i wysoki połysk

    Firma TROTON  wprowadziła do swojego portfolio dwa nowe lakiery bezbarwne. Pierwszy z nich Master C38 VHS 2:1 charakteryzuje się bardzo dobrą wchłanialnością mgły natryskowej, doskonałą rozlewnością oraz łatwą aplikacją.  W trakcie nakładania nie wykazuje tendencji …

    Master C38 VHS 2:1 i Master C 108 HS 2:1 – nowe lakiery bezbarwne od firmy TROTON gwarantują łatwość aplikacji i wysoki połysk
  • Czasy naprawy – technologiczne – rzeczywiste

    Wieczny konflikt interesów – Dlaczego mam płacić tak wiele? Dlaczego płacisz mi tak mało? Są to bardzo częste spory pomiędzy naprawiającymi auta po wypadku, a płacącymi za naprawę. Aby zapobiec takim konfliktom niezależne instytucje wprowadziły …

    Czasy naprawy – technologiczne – rzeczywiste
  • Kabiny – ogrzewanie, wentylacja

    Naprawiając powłoki lakierowe, nanosimy na odtworzoną powierzchnię elementu czy bazy kolorowe i lakiery bezbarwne bądź lakiery kryjące. Aby zapewnić określoną jakość tej ostatecznej warstwy musimy zapewnić określone warunki jej nakładania oraz właściwego wysuszenia.     …

    Kabiny – ogrzewanie, wentylacja
  • Lakiery bezbarwne – jakie są ich rodzaje i czego od nich oczekujemy

      W systemach lakierów dwu- lub wielowarstwowych zewnętrzną warstwą zamykającą całą naprawianą powłokę jest lakier bezbarwny. Głównym zadaniem dla lakieru bezbarwnego, obok walorów estetycznych, jest ochrona powłoki przed erozją z otoczenia, zadrapaniem bądź pochłanianiem oparów …

    Lakiery bezbarwne – jakie są ich rodzaje i czego od nich oczekujemy

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie