• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

Axalta i TOYOTA GAZOO Racing Europe podpisują wieloletni kontrakt

Axalta i TOYOTA GAZOO Racing Europe  podpisują wieloletni kontrakt

Październik 2020 r. – firma Axalta (NYSE: AXTA), wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, została nowym partnerem technologicznym zespołu wyścigowego TOYOTA GAZOO Racing Europe (TGR-E). TGR-E należy w całości do TOYOTA Motor Corporation (TMC) i odpowiada za aktywność producenta w sektorze sportów motorowych w Europie, w tym za udział w prestiżowym wyścigu 24h Le Mans, który zespół wygrał w latach 2018, 2019 i 2020.

 

W ramach wieloletniej umowy trzy marki renowacyjne premium firmy Axalta – Cromax®, Spies Hecker i Standox – będą dostarczać produkty do lakierowania wyposażenia zespołu na potrzeby mistrzostw świata wyścigów długodystansowych (FIA World Endurance Championship, WEC), a także do lakierowania samochodów przeznaczonych do sprzedaży, np. GR Supra GT4.

 

„Axalta ma bogate doświadczenie w sportach motorowych, dlatego też rozumiemy, jak ważna jest trwałość i wytrzymałość podczas wyścigów długodystansowych” – mówi Jim Muse, Axalta Vice President of Refinish na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. „Ze specjalistami TOYOTA GAZOO Racing Europe łączy nas pasja i motywacja. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy mistrzowskie połączenie technologii i innowacyjności”.

axalta-and-toyota-gazoo-racing-1

Rob Leupen, Managing Director TOYOTA GAZOO Racing Europe GmbH: „Wymagania dotyczące szaty graficznej oraz lakierów są szczególnie wysokie w dyscyplinie sportów motorowych. Potrzebujemy partnerów dysponujących wiedzą i doświadczeniem, którzy umożliwią nam realizację ambitnych projektów i zadań teraz oraz w przyszłości. Dlatego też niezmiernie cieszymy się ze współpracy z firmą Axalta”.

 

Axalta od kilkudziesięciu lat angażuje się w wyścigi na całym świecie. To umożliwia firmie prezentowanie zaawansowanych technologii oraz innowacyjnych produktów, a także ugruntowuje jej pozycję w świecie sportów motorowych – od Formuły 1, NASCAR® przez cykl MotoGP po wyścigi z serii Formuła Student.

 

Więcej informacji o Axalta Racing na stronie: www.axaltaracing.com. Więcej informacji o TGR-E: www.racing.tgr-europe.com.

 

O Axalta Refinish

 

Axalta Refinish – dział zajmujący się produktami do renowacji należący do firmy Axalta, światowego lidera branży lakierniczej – jest cenionym i zaufanym partnerem serwisów blacharsko-lakierniczych, stawiających satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nasi partnerzy ufają wysokiej jakości rozwiązaniom, szybkim i wydajnym produktom oraz zintegrowanym narzędziom cyfrowym ułatwiającym i przyspieszającym proces naprawy przy jednoczesnym zwiększeniu rentowności. Ponad 150-cioletnie doświadczenie w branży lakierniczej oraz pełne zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych rozwiązań wraz ze stałym rozwojem technologii oznaczają, że nasi odbiorcy mają do dyspozycji nieograniczoną paletę barw umożliwiającą idealne dopasowane kolorystyczne. Co więcej, nieustannie staramy się przewidywać potrzeby naszych partnerów, by mogli sprostać wymaganiom dnia codziennego. W swojej ofercie posiadamy imponujące technologie lakiernicze spełniające potrzeby każdego warsztatu, każdego segmentu i każdego charakteru rynku. Więcej informacji na stronie refinish.axalta.eu lub na naszym profilu w serwisie LinkedIn.

O zespole TOYOTA GAZOO Racing

TOYOTA GAZOO Racing Europe, wcześniej TOYOTA Motorsport GmbH (TMG należąca w całości do firmy TOYOTA Motor Corporation (TMC), ma siedzibę w niemieckiej Kolonii. TGR-E odpowiada za obecność marki w wyścigach oraz działalność badawczo-rozwojową. Centrala firmy zatrudnia ok. 300 pracowników, a w obiekcie o powierzchni 30 000 m2, znajdują się zaawansowane technologie do projektowania, produkcji, testowania i montażu podzespołów oraz pojazdów. Obiekt w Kolonii jest też oficjalnie centrum technicznym marki TOYOTA – TOYOTA Technical Center TGR-E. Należy on do globalnej sieci centrów technicznych TOYOTA, które wspólnie realizują misję i pracują nad rozwojem najnowocześniejszych technologii. TGR-E odpowiada przede wszystkim za prace badawczo-rozwojowe marki TOYOTA, ale oferuje też specjalistyczne usługi w zakresie rozwoju i produkcji partnerom zewnętrznym, w tym czołowym firmom i zespołom ścigającym się na całym świecie. W ramach wkładu w działalność badawczo-rozwojową marki TOYOTA TGR-E wykorzystuje swoje doświadczenie, procesy i zasoby do tworzenia jeszcze lepszych samochodów. Cel firmy TGR-E najlepiej opisuje jej wizja: „Wzbudzanie emocji za pośrednictwem ducha zespołowego i zaawansowanych technologii”.

 

Zobacz również
  • Cieniowanie – czy to trudny proces?

      Zanim przejdziemy do oceny trudności procesu cieniowania – parę słów wstępu. Z koniecznością cieniowania najczęściej spotykamy się w sytuacji, kiedy dochodzi do uszkodzenia lakierowanych elementów poszycia zewnętrznego (np. zderzaków, błotników przednich, drzwi przednich, drzwi …

    Cieniowanie – czy to trudny proces?
  • Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach

    Z uwagi na obchodzony w  dniu 22 kwietnia 2024 r. Dzień Ziemi pozwoliłam sobie na prawną analizę tematu, który choć z nazwy sugeruje inicjatywę proekologiczną, to w rzeczywistości stał się kolejnym argumentem ubezpieczycieli do pomniejszania …

    Obniżenie wynagrodzenia serwisu poprzez korektę odszkodowania o wartość zdemontowanych części czyli ile „ekologii” jest w Green Partsach
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego
  • Troton zaprosił Marcina z Lasu na spotkanie z uczniami

    Na zaproszenie firmy Troton do Gościna przyjechał Marcin Kostrzyński, dziennikarz, leśnik i operator kamery, doskonale znany miłośnikom przyrody jako Marcin z Lasu. Spotkał się z uczniami klas 1-8 Zespołu Szkół w Gościnie. Zabrał ich w …

    Troton zaprosił Marcina z Lasu na spotkanie z uczniami

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x