• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • RSS
  • Mapa strony
Lakiernik

AkzoNobel zapowiada kolejną edycję programu skierowanego do startupów

AkzoNobel zapowiada kolejną edycję programu skierowanego do startupów

18 maja rozpocznie się drugie globalne wyzwanie dla startupów – Paint the Future. Program, prowadzony przez AkzoNobel i wspierany przez wielu odbiorców na całym świecie, stał się największą innowacją w branży. Ten akcelerator biznesu otwiera nowe możliwości zarówno dla uczestników, jak i całego obszaru farb i powłok.

 

Wszystkie startupy uczestniczące w wyzwaniu, korzystając z doświadczenia, wiedzy i zasobów AkzoNobel, będą mogły sprawniej realizować swoje projekty. Dla wybranych otworzą się ekscytujące możliwości partnerstwa i współpracy finansowej.

 

Nasza nowa strategia firmy opiera się na rozwoju i innowacjach – mówi Thierry Vanlancker, CEO AkzoNobel. – Jest to więc idealny czas na drugą edycję naszego globalnego wyzwania dla startupów. Nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy, jakie nowatorskie propozycje mają dla nas uczestnicy, i co najważniejsze, które z nich pomogą nam realizować oczekiwania klientów.

 

Program z 2021 r. jest kontynuacją pierwszej edycji Paint the Future, która odbyła się dwa lata temu. Od tego czasu AkzoNobel zorganizował także analogiczne akceleratory dla startupów m.in w Brazylii i Chinach, oraz dla swoich dostawców. Programy te zaowocowały już 18 udanymi projektami.

Paint the Future to nasz dedykowany ekosystem zaprojektowany w celu przyspieszenia innowacji w obszarze farb i powłok –  mówi Klaas Kruithof, Dyrektor ds. technologii w AkzoNobel. – Nasze pierwsze globalne wyzwanie dla startupów było jednocześnie pionierskim w branży. Od tego czasu nasz ekosystem niesamowicie się rozrósł i obejmuje już 2137 aktywnych członków. To platforma startowa dla świetnych pomysłów, która przyciągnęła zróżnicowaną grupę startupów, dostawców, środowisk akademickich i klientów.

image-ptf_2021_media-release

 

Szczegóły programu na 2021 rok

 

Startupy zostaną zaproszone do zgłaszania rozwiązań dotyczących pięciu tematów wyzwań:

  • ulepszona funkcjonalność
  • doświadczenie klienta
  • inteligentna aplikacja
  • rozwiązania circular system
  • inteligentna produkcja i łańcuch dostaw.

 

Program startuje 18 maja, a zgłoszenia przyjmowane są do 20 lipca. Wybrani finaliści zostaną zaproszeni na wspólne wydarzenie pod koniec 2021 r., podczas którego zostaną ogłoszeni zwycięzcy wyzwania.

 

Więcej informacji o programie startupowym 2021 r. znajduje się na stronie letspaintthefuture.com

Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com

 

Zobacz również
  • AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok

    Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q1 2024   Najważniejsze informacje Q1 2024 (w porównaniu z Q1 2023) Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży zarówno w segmencie farb, …

    AkzoNobel kontynuuje wzrost wolumenów i marż w segmencie farb oraz powłok
  • AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji

    AkzoNobel buduje dwa nowe laboratoria badawcze w swoim zakładzie w Sassenheim w Holandii, aby dalej wspierać pionierski rozwój produktów firmy. Wkrótce rozpoczną się prace nad budową centrum technologicznego dla farb proszkowych, a właśnie otwarto nowe …

    AkzoNobel inwestuje w holenderskie laboratoria badawcze, kontynuując wprowadzanie skutecznych innowacji
  • Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego

    Zrównoważony rozwój był kiedyś modnym hasłem, które pojawiało się w raportach rocznych i dawało akcjonariuszom poczucie, że firma, w której mają udziały, robi coś pozytywnego. Zrównoważony rozwój nie zawsze był zgodny ze strategią firmy; raczej …

    Zrównoważony rozwój: od modnego słowa do transformacyjnego modelu biznesowego
  • Troton zaprosił Marcina z Lasu na spotkanie z uczniami

    Na zaproszenie firmy Troton do Gościna przyjechał Marcin Kostrzyński, dziennikarz, leśnik i operator kamery, doskonale znany miłośnikom przyrody jako Marcin z Lasu. Spotkał się z uczniami klas 1-8 Zespołu Szkół w Gościnie. Zabrał ich w …

    Troton zaprosił Marcina z Lasu na spotkanie z uczniami
  • Ferrari, Aston Martin i składak Wigry – Sławomir Gołąb swój biznes stworzył od zera i robi to co kocha

    – Wolę mieć cel i go realizować niż marzyć – mówi Sławomir Gołąb, właściciel Serwisu Blacharsko – Lakierniczego AACOLOR w Myślenicach. Firma powstała w 2020 roku. Widok Astona Martina, Maserati, Maclarena czy Porsche czekających tu …

    Ferrari, Aston Martin i składak Wigry – Sławomir Gołąb swój biznes stworzył od zera i robi to co kocha

Dodaj ogłoszenie

Dodaj ogłoszenie

Newsletter
Bądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego Newslettera
Zapisz się
x